Argest t'acompanya en les teves decisions més importants.
Oferim un assessorament adaptat a les teves necessitats, per tal de poder afrontar els reptes i les demandes del món jurídic-legal.
Els nostres serveis
Tant al món dels negocis, com a la nostra esfera personal, constantment s’han d’afrontar reptes i canvis per seguir endavant. El nostre equip de professionals està preparat per acompanyar-te durant aquest procés.
Comptem amb la formació i els recursos convenients per proporcionar el millor assessorament als nostres clients oferint seguretat i eficiència.
Més de 25 anys assessorant a
Sant Celoni.
Com a empresa d’assessoria i gestoria, a Argest entenem que cada escenari té les seves pròpies particularitats i dificultats, sobretot en el context actual, en que la competitivitat i els canvis constants són les característiques principals que defineixen el mercat.
Per això posem a la vostra disposició una àmplia oferta de serveis que us ajudaran a gestionar la vostra empresa o patrimoni de forma òptima, sempre apuntant a l’estabilitat, el creixement i l’èxit de la vostra organització.
Coneix els nostres serveis de gestoria i assessoria
A Argest hem creat una àmplia cartera de serveis que ens ha permès convertir-nos en un suport integral, segur i estratègic per al creixement i la consolidació de la teva empresa o negoci.
El nostre objectiu és satisfer totes les necessitats dels nostres clients tenint com a premisses l’excel·lència, el compromís i el tracte proper.
Cadascun dels nostres serveis és executat per un equip de professionals capacitat per oferir-te assessorament i solucions a mida, ajustades a la teva situació particular i a les característiques del sector en què es desenvolupa la teva empresa. La nostra especialització garanteix l’atenció de cada detall a les àrees següents:
ASSESSORIA MERCANTIL
SERVEI
COMPTABLE
ASSESSORIA LABORAL
ASSESSORIA JURÍDICA
ASSESSORIA
FISCAL
TRÀMITS DE VEHICLES
Servei mercantil
Conèixer tot sobre dret mercantil és fonamental per garantir que el teu negoci gaudeixi de solidesa legal des dels seus inicis i pugui abonar un camí que el condueixi cap a l’èxit. En aquest sentit, oferim assessorament en tot el procés de creació d’una nova empresa i ens ocupem de totes les gestions pertinents del dia a dia.
Els nostres assessors mercantils tenen amplis coneixements en matèria legal i econòmica, juntament amb la capacitat d’anàlisi per oferir-te les millors solucions.
Comptabilitat empresarial
Argest us ofereix un assessorament comptable personalitzat i adaptat a la vostra estructura administrativa. La comptabilitat és una de les bases de qualsevol negoci independentment del volum o del sector i proporciona informació important a l’hora de prendre un gran nombre de decisions.
El nostre assessorament comptable va dirigit a empreses, en general, societats, establiments comercials, professionals autònoms, etc. L’objectiu és que disposeu d’informació fiable juntament amb una interpretació correcta de l’estat comptable del vostre negoci.
Serveis de recursos humans
Posem a la teva disposició els millors assessors laborals, que s’encarregaran de guiar i gestionar totes les teves estratègies i accions en aquesta àrea, assegurant el compliment de la normativa legal vigent. Proporcionem solucions a l’externalització de l’administració del teu personal, realitzant l’assessorament íntegrament des del nostre despatx o donant suport al departament laboral de la teva empresa.
Ens encarreguem des del disseny i tramitació dels rebuts salarials, assegurances socials, contractes de treball, jubilacions, incapacitats, expedicions bancàries de pagaments, gestió d’ajornaments i resums dels costos, fins a la preparació i acompanyament en acomiadaments disciplinaris o en conciliacions i qualsevol tipus de tràmit davant dels organismes de l’autoritat laboral.
Servei jurídic
Gràcies a la dilatada experiència dels nostres assessors, estem capacitats per assistir-te en processos legals de qualsevol índole, ja sigui per a la resolució de conflictes o per a la gestió de tràmits jurídics comuns o administratius davant dels organismes competents.
Coneixem profundament la normativa legal vigent, estem en constant actualització de coneixements i, a més, estudiem amb cura la situació dels nostres clients. Tot això ens permet oferir-te un servei d’assessoria jurídica altament competent, personalitzat i efectiu tant a persones particulars com a persones a jurídiques.
Servei fiscal
El nostre equip d’assessors s’encarrega de planificar el pagament dels teus impostos fent que tu o la teva empresa, suporteu la menor càrrega fiscal possible. Ens dediquem a estudiar el teu cas en particular i la normativa vigent perquè obtinguis els millors avantatges fiscals dins del marc legal corresponent.
T’assessorem i ens ocupem de gestionar els teus assumptes patrimonials i empresarials perquè facis les teves operacions de la manera més encertada. Estem preparats per fer-nos càrrec de totes les teves obligacions fiscals: gestió de l’IVA, mòduls, impost de societats, comptes anuals, pagaments fraccionats I.R.P.F., patrimoni, impost sobre donacions i successions i d’altres.
Serveis per a la compra i venda de vehicles
A Argest ens ocupem de cada detall per fer que el tràmit sigui ràpid, senzill i tan profitós com sigui possible per als nostres clients, sempre garantint que es compleixi de forma legal i transparent.
- Lliurament de provisionals.
- Matriculacions de vehicles.
- Canvis de titularitat.
- Baixes de vehicles.
- Obtenció de certificats i informes de trànsit.
- Altres gestions relacionades amb vehicles.
938675839 o 687851403
Tens preguntes o vols saber més sober els nostres serveis? No dubtis a contactar amb nosaltres, i respondrem totes les teves preguntes. Estarem encantats de treballar al teu costat.
Com et podem ajudar?
Els nostres serveis d’assessoria i de gestoria empresarial estan pensats per satisfer les demandes de tot tipus d’empreses i autònoms.
Tenim més de vint-i-cinc anys d’experiència al sector que ens han donat l’habilitat per adaptar-nos a cadascun dels nostres clients, proporcionant una atenció personalitzada i especialitzada, que derivi en el compliment oportú de les seves obligacions i que garanteixi la gestió eficient de qualsevol assumpte .
La nostra manera de treballar és propera, de confiança, còmoda i transparent, amb un equip multidisciplinari compromès amb el teu èxit.
Grans empreses
Garantim que els processos administratius, fiscals, laborals, comptables, mercantils i jurídics es desenvolupin de manera òptima per contribuir amb l'eficiència, la productivitat i la rentabilitat de la teva empresa. Posem a la teva disposició un equip multidisciplinari que es convertiran en els teus millors aliats.
PImes
Els nostres assessors estan compromesos a impulsar la solidesa i la productivitat de la teva petita o mitjana empresa. Com? Oferint el millor acompanyament per a la presa de decisions, donant compliment a les obligacions legals i perfeccionant cadascun dels processos que hi donen vida.
Particulars
T'oferim assessorament personalitzat amb l'objectiu de complir de manera efectiva totes les teves responsabilitats tributàries i jurídiques segons les teves necessitats, ja sigui amb la presentació de la teva declaració de la renta, l'adquisició d'herències o donacions, la planificació dels teus béns patrimonials, etc.
Autònoms
T'acompanyem en els teus primers passos com a emprenedor o emprenedora amb la millor assessoria o gestió empresarial. El nostre equip d'experts genera tasques i estratègies que estableixen bases sòlides i estimulen el creixement sostenible del teu negoci.
Ens adaptem a les teves
necessitats.
Tots els serveis que t’hem descrit prèviament són totalment personalitzables i hi pots accedir de forma conjunta o de forma parcial.
El nostre objectiu és contribuir eficaçment a l’èxit de la teva gestió empresarial i adaptar-nos a les teves necessitats, per això hem dissenyat diferents plans i programes d’atenció segons la demanda dels nostres clients.
Abans d’iniciar els nostres serveis, realitzem un treball de recerca i diagnòstic per conèixer en profunditat la situació de la teva empresa o proposta d’emprenedoria, estudiem els teus objectius i els recursos de què disposes, així podem presentar-te una proposta de serveis d’acord amb els teus necessitats.
Assessorament des del nostre despatx
Ens fem càrrec de tot, aquesta modalitat és ideal en el cas que no disposis o encara no hagis constituït dins de la teva empresa un departament específic per a la gestió fiscal, en la qual vulguis o necessitis que et proporcionem assistència.
Suport al departament laboral
En el cas que la teva empresa compti amb una estructura organitzativa ja establerta i vulguis optimitzar els processos dins de qualsevol dels departaments, o necessitis que externalitzem el servei, a Argest estem en total disposició d'ajudar-te.
Contracta a Argest
T’oferim serveis en qualsevol àrea on puguis necessitar assistència empresarial, així podràs dedicar-te sense preocupacions a altres tasques vitals per al creixement de la teva organització, mentre nosaltres ens ocupem de totes les teves obligacions de forma professional i eficaç.
Activitat empresarial
De la mateixa manera que estudiem les condicions internes de la teva empresa, també ens encarreguem d'analitzar el context en què es desenvolupa: entorn del mercat, marc jurídic i tots els elements que puguin tenir incidència en l'activitat empresarial per posar-los a favor del client.
La teva empresa en mans del nostre equip de professionals
Com hem explicat, a Argest comptem amb més de 25 anys de trajectòria professional proporcionant acompanyament integral i competent als nostres clients per aconseguir el creixement i la consolidació de les seves empreses. Durant tot aquest temps, hem aconseguit reunir un equip de professionals altament qualificat que destaca per ser: