Serveis d'assessoria i gestoria per a empreses
A Argest ens hem dedicat a consolidar un equip multidisciplinari amb formació i experiència de primera categoria. El nostre objectiu és proporcionar els millors serveis d’assessoria i gestoria per a empreses i persones físiques a Sant Celoni i rodalies, oferint solucions efectives per a autònoms, empreses establertes i nous emprenedors.
El coneixement de la legislació i els procediments administratius o legals ja no serà un impediment per a l’èxit. El nostre equip de professionals es dedica a atendre amb la millor orientació cada tema vinculat als assumptes legals, fiscals, mercantils i laborals.
Assessorament personalitzat
L’assessoria i la gestoria que oferim a Argest, es caracteritza per satisfer les necessitats específiques de cada client, assimilant les seves recomanacions i adaptant-nos als requeriments propis de cadascún.
Els nostres serveis per a empreses i persones físiques inclouen alhora la millor orientació en gestió i organització, sumat a l’atenció fiscal, laboral, comptable i jurídica. D’aquesta manera, es pot abastar l’univers tècnic de cada companyia o persona per cristal·litzar l’èxit del projecte.
La nostra proposta d'assessorament
Empreses
Autònoms
Emprenedors
Les empreses establertes formen part dels nostres clients prioritaris, ja que la nostra dilatada experiència ens permet oferir una atenció integral. A més del registre comptable propi de totes les empreses, s'ha d'atendre també un conjunt de temes vinculats a assumptes mercantils, fiscals i laborals.
El nostre coneixement en matèria de planificació d'impostos us permetrà complir totes les vostres obligacions amb el rigor exigit per la llei, contemplant sempre l'opció que suporti la menor càrrega fiscal. Oferim tots els avantatges importants per a la teva empresa sempre dins el marc jurídic corresponent.
Sumat a això, ens especialitzem en assumptes laborals per impulsar la teva gestió del personal ja sigui de manera externa o col·laborant amb el seu departament laboral. Ens encarreguem de tràmits d'expedients de jubilacions, incapacitats, contractacions, preparem liquidacions i remeses de pagaments a treballadors, entre d'altres serveis d'orientació específica.
Argest compta amb l'experiència necessària per aconseguir conciliar qualsevol situació i així aconseguir resolucions efectives i altament beneficioses.
Cada sector econòmic afronta la seva realitat contractual i comptable de manera particular i un dels sectors que presenta més dificultats és el dels autònoms. Això és degut especialment al fet que el seu grau d'especialització i la seva condició de no pertànyer a una estructura laboral els exposen a una condició especial.
Per això, a Argest ens ocupem d'oferir un assessorament personalitzat que us permeti mantenir-vos al dia amb els tràmits administratius i fiscals necessaris. Aquesta atenció va en funció de proporcionar una assistència amb agilitat i que satisfaci els requeriments legals de rigor.
Una característica especial de l'autònom és que com més eficient sigui la seva organització comptable i fiscal, més grans seran les oportunitats de creixement econòmic.
Això inclou una atenció especial en assessorament fiscal, sigui amb la gestió de l'IVA, comptes anuals, IRPF, mòduls, entre d'altres. Cada detall estarà organitzat i cobert, sempre concebut per maximitzar el rendiment de l'autònom.
Un dels reptes més grans per els emprenedors és la manca d'eines tècniques per organitzar l'administració del projecte, aquesta preocupació, que pot ser la causa d'abandonar una gran quantitat d'iniciatives potencialment exitoses. Amb nosaltres, ja no t'haurà de preocupar.
Amb Argest, l'emprenedor pot executar i portar a bon port les iniciatives de creixement, ja que els nostres serveis d'assessoria empresarial s'encarreguen directament d'orientar i executar els registres comptables, mercantils i fiscals necessaris per garantir un funcionament correcte.
L'emprenedor trobarà en Argest un aliat essencial per dur a terme sense contratemps la iniciativa de creixement. Sempre amb la confiança d'abordar cada cas amb la personalització necessària que garanteixi la millor gestió comptable i fiscal.


Gestoria Argest
Per què escollir els serveis d'assessoria empresarial d'Argest?
Un paper elemental en la gestió de procediments comptables, mercantils, laborals i fiscals és l’experiència en aquestes àrees. El suport de més de 25 anys al camp comptable és un avantatge realment significatiu, que permet assumir qualsevol litigi amb la confiança i perspectiva indicades.
Sens dubte, l’equip d’Argest és davanter en serveis d’assessoria i gestoria empresarial, amb el seu programa d’atenció personalitzat. En aquest sentit, permet atendre cada aspecte de l’activitat financera amb més eficàcia.
És important esmentar que cada sector econòmic comporta compliments específics propis. En aquest sentit, comptem amb la capacitat d’atendre empreses establertes dedicades a diverses àrees, sempre amb l’assessorament comptable adequat i oportú.
A més, atenem els requeriments legals, fiscals i laborals propis de les persones físiques o autònoms, cosa que ens amplia la capacitat d’atenció a tota la nostra àrea d’influència. No hi ha dubte que la millor oferta d’assessoria i serveis comptables en aquesta zona estan disponibles a Argest.