Logo gestoria Argest Sant Celoni

Campins, 54
Sant Celoni 08470 - BCN

938 675 8396 - 687 851 403

argest@argest.cat

dubtes generals

Et contestem les preguntes més generals

En aquesta secció responem a una sèrie de preguntes que sovint ens han fet els usuaris a l’hora de contactar-nos per conèixer els nostres serveis d’assessoria administrativa, ja que atenem una gran varietat d’empreses a diversos sectors.

Per tant, si tens algun dubte, pregunta als professionals de més experiència jurídica i comptable. T’esperem!

Per què cal contractar els nostres serveis d'assessoria i gestoria empresarial?

Si ets propietari d’una empresa, el més normal és que estiguis ocupat en diferents activitats i et quedi poc temps per dedicar a l’atenció de certes àrees del teu negoci. És per això que tenim per tu els millors serveis d’assessorament i gestió empresarial a Sant Celoni. A Argest tots tenim formació acadèmica, titulació professional i comptem amb una àmplia experiència per garantir la millor atenció

Els nostres serveis seran de gran ajuda per al teu negoci. T’ajudarem a resoldre situacions i a prendre les decisions més convenients per a la teva empresa, la teva comptabilitat serà portada per professionals i, amb tot això, t’evitaràs problemes a l’hora de declarar els teus impostos o controls.

A més, els anys d’experiència dels membres del nostre equip estaran a la teva plena disposició per presentar solucions a les etapes més difícils o crucials per a la teva empresa.

Què és una assessoria comptable?

La comptabilitat reflecteix el rendiment econòmic del teu negoci, és per això que els nostres assessors comptables s'encarregaran d'aconsellar-te i informar-te en tot moment sobre tot allò relacionat amb el patrimoni de la teva empresa, des dels registres de despeses i ingressos i qualsevol altra operació rellevant.

Una de les funcions més importants que compleixen els nostres assessors comptables és la de realitzar anàlisis exhaustius i la seva posterior interpretació per poder donar-te els consells més oportuns i que prenguis les decisions més encertades per a la teva empresa.

Els nostres assessors comptables no només tindran en perfecte ordre i en regla la teva comptabilitat, sinó que també estaran pendents de la realitat econòmica de la teva empresa per guiar-la per bon camí.

Què és una assessoria mercantil?

El dret mercantil és l'encarregat de regular tota la normativa legal relacionada amb l'activitat comercial i el desenvolupament correcte.

Una assessoria mercantil ha de ser duta a terme per experts i professionals amb amplis coneixements en matèria legal, és a dir, el teu assessor tindrà cura de que es compleixin les condicions idònies als actes de comercialització i d'establiment de relacions comercials.

A més, el nostre equip d'assessors donarà solucions als diferents tipus de conflictes jurídics, demandes, sancions i multes que es derivin de la teva activitat empresarial, donant-te les eines necessàries per evitar-les o saber-se manejar davant seu.

Què és una assessoria fiscal?

Tenir una empresa comporta el compliment de diverses obligacions, no només per al correcte desenvolupament de l'activitat del teu negoci, sinó també per garantir-ne la solidesa davant els òrgans amb competència tributària i legal a Espanya.

Oferim serveis tant a autònoms com a tot tipus d'empreses per al compliment de les seves obligacions fiscals i comptables, així com tot allò relacionat amb la legal i correcta gestió i administració de tota la seva activitat.

Per què he de pagar els meus impostos a temps?

Si ets un empresari amb experiència en l'activitat empresarial, potser has conegut de prop o per referències la desagradable experiència d'enfrontar una sanció administrativa per no declarar els teus impostos d'acord amb la llei. Això representa un greuge per a la teva solidesa davant dels organismes amb competència i fins i tot davant de les entitats financeres.

Aquest fet pot ser comú entre els que no tenen l'assessoria adequada. A Argest evitem qualsevol inconvenient i et donem garantia d'una execució correcta d'aquesta important i molt necessària responsabilitat.

Realitzem un acompanyament complet i objectiu durant tot procés de declaració fiscal i, a més, fem una anàlisi al voltant de la presentació dels teus impostos i obligacions tributàries.

Com és l'operativa regular per a la mecanització dels documents comptables?

El lliurament parcial de documents necessaris (factures emeses per la seva empresa, factures rebudes de proveïdors i creditors, extractes bancaris i fulls de caixes, justificants dels cobraments i pagaments) es pot fer mitjançant el servei virtual (seguint protocols de seguretat) o missatgeria física.

Com s'ordena la documentació?

Es pot ordenar de manera separada o per grups; això significa: factures emeses, rebudes, extractes bancaris i fulles de caixa. Aquests lots garanteixen el control i l'ordre de l'activitat econòmica empresarial, tot i així, es requereixen controls amb més domini de les tècniques comptables per tal de preveure tot el que calgui davant les tresoreries.

Per què és important la comptabilitat per a una empresa?

La comptabilitat és la base de la informació econòmica de qualsevol empresa registrada sota el degut concepte. Després del processament correcte d'aquestes dades, es determina si l'empresa obté beneficis o pèrdues durant el seu desenvolupament. A més, la comptabilitat és la base per a la realització de documentacions fiscals periòdiques, com ho són les declaracions, i també la gestió de documentació bancària de finançament.

Quin règim tributari és el més convenient?

Tot depèn de les activitats que desitges per a la teva empresa, encara que generalment per a microempreses és ideal obtenir un règim especial.

Quines són les dades que han de tenir les factures?

La facturació ha d'estar numerada amb totes les dades d'identitat de qui l'emet i del client (nom, adreça, número del document d'identitat o CIF) i desglossat l'impost. Si no emets correctament la facturació de la teva empresa, podries portar despeses extres i comissions per multa.

Perquè sigui deduïble a Societats, n'hi hauria prou en principi que la factura portés les dades completes de qui l'emet, independentment dels productes i serveis oferts per l'emissor. Però sent més correcte, l'ideal és que això estigui detallat i posat en un paràgraf especial de primera línia.

Demana una assessoria gratuïta!

93 867 58 39

o al 687 85 14 03